matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Helt slut !

Kategori: Dagens Ord

Lagade spagetti carbonara o kollade på tv ... :) Svensson , Svensson o Andra Avenyn eftersom jag inte kollade så noga igår :S Men jag somnade i soffan med älsklingen när jag kollade på Andra Avenyn . Så nu såg ja ju inte hela programmet en gång till !!! Fan för mej ... haha .

Vaknade av att Dannes mobil lät illa o ringde ... Oj oj .. Missade samtal o sms på telen .!! Jag skulle ju gå på stan med Stina vid 16 tiden . Men matilda sov så gott då :) Får bli en liten sväng på stan i morron med gumman efter jobbet ..

Japp jag ska jobba i morron ! Skönt o få lite pengar .. Jobbigt o gå upp tidigt en lördag bara .... Men jag har ju blivit duktig så d gör ju inget ... Kanske en prommis till bussen i morron ? :)

Ska hoppa in i duschen snart . Men jag är ju SÅ trött !!!! Helt slut känner jag mej .. Men nu ska jag försöka o rycka upp mej o ta en prommis hem till Stina o Magnus när jag har duschat . Stina har tråkigt o vill ha lite sällskap :)
Stina o jag :)Stina o jag :)

Vad händer ikväll då ?

Puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: