matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Bakis och ett efterlängtat samtal !!

Kategori: Dagens Ord

Igår ringde Hellen och var lite fest sugen :) Hon och Jennifer kom in hit till mej efter nån timme .. Vi sminkade oss fort som tusan eftersom klockan var så mycket när dom kom !!!! Drack lite här hemma med darling .. Sen tog vi en taxi till Jeanette som hade fest som vanligt :P hehe . När klockan var 00.20 böjade vi att gå ner mot Slick . Ingen kö tack och lov !!! Full rulle blev det på krogen för mej .. haha .. Såhär full har jag då inte vart på länge ! Det slutade med att Jennifer och Hellen svek mej för några töntar . Men den ena tönten var så snäll mot mej och betalade min taxi hem :)

Jag vaknade i morse vid 10 tiden av att Hellen pellen ringde .. Var fortfarande full när jag vaknade tror jag ! haha . Hellen kom efter ett tag . Sen åkte hon och hämtade Jennifer hos den andra tönten .. Dom kom hem med McDonalds mat ... Men lite för flott för mej så jag åt gräddstuvad pyttipanna :P Sen åkte vi ner till Kalas&co och väntade på Danne , Tommi , Perra och Johan ... Dom skulle köpa kläder tills i morgon . Lite sent ute tycker jag !!!! Men dom hittade väl lite kläder iaf :) Sen åkte Hellen , Jennifer och jag hem till mej . Hellen hämtade bara sina grejer och sen åkte dom ifrån mej :( Låg på soffan och slappade .. Somnade till en stund . Men min telefon ringde en massa så det blev inte mycket sova för mej . Pratade med mammsen . Sen ringde Yotanka och terrade mej på telefon . Han och Daniel köpte med en pizza till mej .. Sjöbergspojkarna är snälla dom :) hehe .. Vi käkade pizza och snackade lite skit . Mitt upp i allt så ringer min telefon !!!!!! Gissa vem det var ? :D . Det var min efterlängtade Cissi .. Gud vad GLAD jag blev !! Fick prata med Tommy också .. Dom var lite full och skulle hem och sova . Krogen hade stängt klockan 12 tydligen :( Åh Cissi . Tack för att du ringde . Jag saknar dej så otroligt mycket ! Du är BÄST !!

När vi hade käkat klart så åkte vi iväg en sväng ... Vi hade ju inget att göra ! Daniel blev lite öl sugen . Så han ringde lite samtal och fixade öl ... Men jag var då inte ett dugg sugen på öl . Mått illa hela dagen :( Jag ringde till älsklingen och han var hemma . Vi hämtade upp honom och åkte ner till Andersbergs garaget . Älsklingen och Yotanka fixade med Yotankas bil .. Jag och Daniel satt i bilen och hade typ tråkigast i världen ! haha . När vi var klara där så åkte vi till Max och köpte lite mat och sen skjutsade dom hem oss . Bakis hungrig som fan idag ! Har pratat lite i telefon och kollat på tv .. Nu är det dax att mysa lite med älsklinge och sen sov tajm ..

Försöker att inte tänka på att den där jävla bruden ska komma på festen i morgon !!! Hoppas att jag slipper se henne .
Stina ---> Vi ska bli skit full och behandla henne som LUFT !!! Vi röjjer som fan i morgon gumman ;)

Vi hörs ! Puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: