matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Baka ! Och Saknaden :(

Kategori: Dagens Ord

Igår när jag hade bloggat så fick jag för mej att baka lite . Jag hade ju så tråkigt :( Jag gjorde MockaRutor tror jag att dom heter . Dom blev skit goda :) Sen lite tv tittande och sov tajm ....

Var iväg och jobbade mina 4 timmar i morse ... Segt som tusan . När jag slutat så åkte jag bussen hem . Jeanette kom hit en sväng innan hon skulle till jobbet :) Nu sitter jag och segar på datorn bara . Väntar på att klockan ska bli 18.00 för då kommer Ida och Jennifer hit . Vi ska baka Brownies som dom ska sälja .. Dom ska samla ihop pengar till resan .. Ida , Anna , Jennifer och Malle ska åka till något sjukhus i Thailand och ta hand om AIDS sjuka barn tror jag det var . :S Hoppas att dom lyckas !

Jag har nyss kollat lite på Cissi och Tommys resedagbok ! Dom senaste dagarna har jag saknat Cissi så otroligt mycket ! Blir ledsen :,( Min bästa vän är på andra sidan jorden !! Fatta . Jag har inte ens kunnat pratat i telefon med henne sen hon åkte . Hon har varit ifrån mej i 35 dagar nu !!! :(

Bilder på Cissi i Australien :
     

Skriver lite senare kanske . Vi hörs !
Puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: