matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Torsdag 13/11

Kategori: Dagens Ord

Jennifer ringde och väkte mej i morse . Nattis och Jennifer kom och hämtade mej vid 10 . Vi åkte till sjukhuset för att Jennifer skulle träna sitt lillfinger . Ha . Vad roligt det låter ! När Jennifer var klar med träningen så åkte vi ner på stan . In på systemet och köpa lite vin :) Sen skjutsade vi Jennifer till skolan . Jag och Nattis gick in på AnSan´s och bokade körlektioner till mej . Skönt att det är gjort nu . Då har jag börjat någonstans iallafall ! Vi åkte vidare och hälsade på Johanna B en snabbis . Sen skjutsade Nattis hem mej . Har pratat en massa i telefon och suttit vid datorn . Ikväll ska jag hem till Jeanette och dricka vin :b Sen blir det utgång på HeartBreak :D

Hellen --> Du SKA vara med ikväll ;)

Nu ska jag vila lite så jag orkar med kvällen . Men vi kanske hörs sen !
Puss puss

Jag älskar dig Daniel !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: