matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Tisdag 2/12

Kategori: Dagens Ord

Jag vaknade i morse klockan 11 av att Nattis ringde . Hon kom hit efter 15 minuter ungefär . Hon hade katterna med sig :) Det gick faktiskt ganska bra för Mungo . Men han tyckte att Serafina och Tiger var lite dryg tror jag . haha . Dom följde efter honom vart han än gick !
Vi käkade lite frukost och kollade på tv . Sen åkte vi till Stina en sväng . Vi åkte hem till mej sen . Stina hade feber och var sjuk . Efter en stund så åkte Nattis men lämnade katterna kvar för att Danne ville det  :b
Jag satt vid datorn och spelade en massa skit spel på
http://www.spela.se .
När klockan började närma sig 16 så började jag att diska och plocka i lägenheten .
Jennifer kom efter en stund :)
Vi satte upp jul kulor i fönstren och sen dammsög jag och tvättade golvet .
När jag var klar med det så kom Nattis och Stina . Hellen kom hon också efter en liten stund . Men hon skulle bara hämta upp Jennifer .
Vid 17.30 kom
MaryKay Therese eftersom jag skulle ha party igen ! Den här gången var det spa-party . Vi pratade och hon packade up grejerna . Anna och Jeanette kom vid 18 tiden . Så då blev det spa tajm :D Najs !
Vi var klar vid 20.30 tiden och alla åkte hem .
Tv tajm :) Desperata husfruar kl 21 . Sen sega vid datorn :b
Hade glömt att kolla på Andra Avenyn så jag har kollat på det nu .
Sjukt spännande ju !!! Åh . Får ju vänta tills på söndag för att se hur det går . Skit korv !

Nu ska jag sova . Är trötter som tusan ju .
Sov så gott mina små änglar !
Puss puss

Tänker

Kommentarer


Kommentera inlägget här: