matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Tabasco tajm :)

Kategori: Dagens Ord

Fredag :
Ja som sagt så gick jag ner till stan och träffade Moa . Skulle handla lite
julklappar . Men det gick inte så bra . Fick så jävla ont i magen . Fick spendera tiden på stan inne på Apoteket med en massa Samarin . In snabbt på Systemet och sen kom Danne . Han blev tvingad att hämta upp oss med tanke på min mage :/ Hem och laga lite mat till mej och Moa . Sen fixade vi oss för kvällen ;) Jeanette kom och hämtade oss när hon slutat . Det blev en massa saker vi lära göra innan vi kom hem till Jeanette . Men tillslut kom vi dit . Seeent ! Full blev jag dock . haha . Prommis ner till HeartBreak . Stina förvann efter vägen . Ingen krog för henne som vanligt :(
Men vi hade ju iaf jätte kul inne på HeartBreak och träffade Jennifer där inne . Konstigt att inte förfesta med henne :( När klockan blev två så gick jag ut och väntade på Moa . Hon var liite seg :b haha .. Men sen blev det en prommis hem och en
massa prat i telefonen . Moa somnade typ direkt ! Trötter !!!!

Lördag :
Vaknade av att tefonen ringde HELA tiden . Stina såklart :b haha . Men vi hade ju lixom gått ut . Vi var inte lika tråkig som henne och gick hem
innan krogen . Vi orkade inte svara . Men hon verkade inte fatta det ?! haha . När vi väl hade vaknat till så pratade vi med Stina . Sen kom Jeanette . Vi gick till Munken och käkade bakis mat :) Sen blev det film mys och lite prommenader i Åbyggeby ! När vi skulle åka till McDonalds och köpa lite mat på natten så såg vi Danne vingla fram där efter vägen :b Han var full som en kastrull !! haha . Hem och sova .

Söndag :
Gjorde jag typ inte ett skit . Men jag tog ett efterlängtat lungt
bad hemma hos syster ! :D

Måndag :
Igår hände det inte så mycket heller . Eller lite iaf :P Men kollade på Andra Avenyn :D:D Yees vad jag älskar det programmet !!!! Sen åkte jag och Danne till
Uppsala och köpte värlens goaste :) Tabasco heter han ! En massa folk kom på kvällen och kollade på sötnöten . 
 
Tisdag :

Gick upp vid 9.30 i morse . Tabasco låg kvar i sängen och sov . Han var jätte trött ! När han väl vaknade så fick han lite mat och sen blev det en liten prommis . In och slappa en sväng . Sen var det dax för en lång prommis . Gick till Polhem först och sa hej till Jennifer och Anna :) Sen gick vi vidare till Staffansbron . Nedanför Staffansbron finns det en "hundgård" . Så Tabasco fick springa av sig en massa där :D När han var klar så gick vi tillbaka till Polhem . Den här gången kom Jeanette också ut :) Tabasco tyckte att det var tråkigt att stå stilla och prata . Så det var ju bara att börja gå hem efter en liten stund ! När vi kommit hem så somnade Tabasco direkt . Själv så har jag suitit och nördat på Facebook ! haha .

Vi ska åka till Ockelbo sen :D
Vi hörs Fuckface !
Puss puss

Tabasco :)


 

Tankarna börjar bli lite bättre

Kommentarer

  • Moa :) säger:

    skyller heeeelt & hållet på att jag började jobba kl 6 på fredag morgon, lite tröött! ;p men kul hade vi! :D och guud vilken söt-huuund!

    2008-12-09 | 17:15:10
    Bloggadress: http://moalodinn.blogg.se/
  • Matilda säger:

    Det är lugnt gumman ! Hade inte jag pratat i telen så hade jag nog somnat tidigare än dej ;P haha .

    2008-12-10 | 20:26:33
    Bloggadress: http://matildapoulsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: