matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Onsdag 3/12

Kategori: Dagens Ord

Min dag har varit super seg och tråkig !! :(
Jag vaknade sent idag . Har suttit vid datorn och kollat på tv . Pratat i telefon en hel del också ! Jeanette kom hit vid 20 tiden när hon slutat jobbet . Vi kikade på tv och pratade en massa skit . Sen åkte hon hem vid 22 tiden . Då åkte jag och älsklingen till syster och Hence för att säga hejdå och kolla på soffan . Vi kanske ska köpa en av sofforna . I morgon åker dom till Skåne . Tack och lov så kommer dom hem på Söndag :)

Eve la ut bilder på magen idag :) Shit . Jag ska bli moster snaart !!! :D Najs .

Sune , Magen , Evelina


"lilla" Magen :)

Dusch och sov tajm nu .
Sov så gott mina små änglar !
Puss puss


Tänker

Kommentarer


Kommentera inlägget här: