matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Hello . Sitter här och funderar som vanligt . Kul liv va ? Jo det kan ju faktiskt vara lite roligt ibland . Som ni kanske har läst så är mina funderingar ganska konstiga . hehe . Det blev en total omvängning på min blogg . Förr skrev jag om vad jag gjorde för tråkiga saker på dagarna . Nu skriver jag faktiskt hur jag tänker också . Elle typ BARA hur jag tänker .
Den där Matilda Poulsen . Hon är bra konstig hon :b Men det bjuder jag på !
Segt att jobba idag . Men det var ändå skönt att vara tillbaka . Det har lixom inte varit på mycket jobb nu på sista tiden :(


Åh . Har pratat med Goliat/Edward/David/människo byn  idag . Han och Hasse är i fjällen . Jag vill också vara där .. Och dricka glögg med dom :D Skulle ju inte vara helt fel det inte . Najs !


Nu såhär på sena timmen tänkte jag slå in lite julklappar . Har ju en massa saker att fixa i morgon . Sen så åker vi till Ockelbo och firar jul med pappsen i morgon . På julafton ska jag jobba heela dagen . Några timmar på juldagen också . Sen så ska jag vara full :) Jeanette kommer med till Ockelbo på juldagen och festar med oss . Good ;) Me like !

Äh . Vi hörs fuckface !
Puss puss

Tänker

Kommentarer


Kommentera inlägget här: