matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Tack för en underbar jul & ett fint nyår ❤️

Kategori: Allm�nt

Vi har haft en underbar jul & nyårsfirande med min familj ! Pappa D kom hem och har firat hela julen med oss ! Första riktiga julen på flera år och jag är nöjd ! Jag som inte ens firat jul de senaste åren .. Nu fick jag fira den med dom jag älskar mest ❤️
Uppesittarkväll hos Dexters mormor , julafton hos Dexters mormor , juldagen blev det lunch hos D's farmor & annandagen med min mammas släkt 👍


Nyårsafton firade vi med middag , lekar & fyrverkeri :D ❤️







Nu lär jag sova ! 
Natti natti ! 
Älskar mina 2 D'n ❤️
Puss puss Tildan ❤️

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Är glad för din skull, du är en fantastisk mamma.
    Du har en styrka som få människor har, beundrar dig för den.

    Svar: Tack så mycket ! Betyder mycket för mig ❤️
    Matilda Poulsen

    2015-01-13 | 02:04:44
  • Fanny säger:

    Saknar ditt bloggande vännen !
    Så glad att du fick en fin jul med dom du älskar !

    Svar: Ska försöka bättra mig 😘❤️
    Matilda Poulsen

    2015-01-19 | 23:05:04
    Bloggadress: http://choooselife.wordpress.com

Kommentera inlägget här: