matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Tjena ! Dags för en uppdatering (;

Kategori: Allm�nt

Min blogg ligger lixom på is .. Jag har fullt upp med livet och glömmer lixom bort bloggen . 

Vi trivs super bra i nya lägenheten .. Det enda är att jag vill tapetsera om här . Vilket jag hoppas att vi kommer få göra ! 

Jag känner mig gladare , piggare & socialare sen vi flyttade hit (: 

Dexter växer så det knakar & utvecklas super mycket :D 
Ikväll överraskade han mamma o pappa med att stå i spjälsängen ! 
Jag kom in och skulle kolla om han hade somnat och till min förvåning stod han där så söt & så duktig ❤️ Han har ju varit på G upp tidigare men aldrig lyckats helt upprätt .. 

Han tar sig fram utan problem o de går himla fort (: 
Nu står de inte på tills han börjar springa omkring här hemma :P
Mammas duktiga o fina kille ❤️

Nu ligger han o sover i spjälsängen här bredvid .. Försöker vänja av mig själv att ha honom tätt intill :P men sängen känns gigantisk när det bara e D & jag i den :P haha ! 

Jag har även haft barnvakt för en vecka sen .. Duktiga jag :P Men jag grät när jag gick från mamma & hade lämnat honom där ! Kvällen bestod av vin , fest , "utgång" på röda kvarn (tyvärr va de dåligt med folk) & efterfest :P Va en rolig kväll o de va skönt att släppa mammarollen en sväng o få slappna av o hitta på något kul tillsammans med D & vänner (: 

Slänger med lite bilder från sista tiden och sen måste jag fan sova ! 































































Älskar mina 2 D'n ❤️
Puss puss Tildan ❤️





Kommentarer


Kommentera inlägget här: