matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Dödsbesked ?

Kategori: Allm�nt

Känslan när det knackar på dörren tidigare ikväll och det är polisen som står där .. 
Jag kände paniken i kroppen och tänkte 'nu är han död' .. 
Jag trodde seriöst att dom kom med ett dödsbesked ! 
Tack och lov så var inte fallet så ! 
Men ångesten sitter kvar .. Alla tankar snurrar . När blir det en verklighet ? 
När kommer dom o knackar på dörren och lämnar ett dödsbesked ? Eller när får jag ett samtal om att D ligger inne på IVA igen ? 
Denna känsla gör att jag bara gråter o kan knappt andas ! Jag vill inte vara med om detta ! 
Panikångesten är tillbaka !
Jag ber till högre makter att D ska hitta styrkan att komma tillbaka till nykterheten ! 

Kommentarer

  • Ammy säger:

    Många kramar till dig och Dexter ❤️

    Svar: Tack ❤️
    Matilda Poulsen

    2014-11-28 | 01:27:06

Kommentera inlägget här: