matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Orättvist

Kategori:

Saknar min älskling . Önskar jag hade honom här vid min sida . Tänk vad underbart skönt att få somna bredvid varandra och sen få vakna upp igen o ha min underbara här bredvid ❤
Att ryckas ifrån varandra såhär känns så otroligt orättvist . Måste sätta mig ner här nån dag o leta leta leta mer om behandling där vi får vara tillsammans . Läsa igenom rättigheter . Nån jävla rättighet bör vi ju ha som sambos för fan !?!
Less att dom bara kan göra såhär . Har vi inga rättigheter alls ? De enda vi vill är ju att få vara med varandra bara ❤ Spelar ingen roll vart vi är . Bara vi får vara tillsammans ❤❤❤

Nog om detta . Trött som ett as ! Btw fick jag nya kläder av min fina ros Malin/Ninja idag (; Tack fina du ❤

Natti natt .
Älskar min underbara Dennis ❤
Puss puss Tildan ❤

https://cdn3.cdnme.se/772370/6-3/pic_51392e23e087c34bdfa42599.jpg" class="image">

Kommentarer


Kommentera inlägget här: