matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Mello & tröttheten själv (:

Kategori:

Trött trött trött . Blev mello-mys med Malin ikväll . Chips , dipp & sockerdricka (: Min lilla ros har redan somnat hon . Själv somnar jag nog snart också .

Saknar min fina kärlek . Skulle vara så underbart skönt att få spendera en natt med honom . Att få känna den tryggheten som jag bara kan göra med honom vid min sida . Älskade underbara Dennis ❤ Jag älskar dig så otroligt mycket att de finns inte ord för de . Längtar tills imorgon då vi har en till heldag med telefontid :D Underbart ❤

Nu blir de sömn för att vakna av att min underbara pojkvän ringer o väcker mig imorgon bitti (: ❤

Natti Natti alla söta o salta (;
Älskar & saknar min D ❤
Puss puss Tildan ❤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: