matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Tidningen har kommit ..

Kategori: Allm�nt

Svärfar kom o knackade på nu på morgonkvisten med tidningen i handen ... Nu har Kuxabladet kommit ut ! Jag är nöjd med det Johanna har skrivit och fått fram om mig och mitt liv (: Kommer människor i byn bemöta mig annorlunda nu när dom fått läsa om mig i tidningen ? Jag hoppas till det positiva (: Tack Nicole , Nettan & Anna för att ni ställde upp med fina ord om mig också ❤ Idag är det dags att gå till Jenny igen o prata om mitt medberoende . Som vanligt blandade känslor . Mest nervös att de ska bli jobbigt .. Att jag ska bli att må dåligt o ligga i sängen resten utav dagen .. Varje möte är så olika ! Jag vet aldrig vad som väntar .. Först spendera lite tid med nära och kära ! Trivs så bra med mina grannar (: Älskar min D ❤ Puss puss Tildan ❤ Eftersom bloggappen inte verkar funka och jag försökt fått ut det här inlägget i över en timme så blir de tyvärr inga bilder :/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: