matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Kommentarerna

Kategori: Allm�nt

Jag har ju så att man kan kommentera på min blogg .. Men jag väljer själv om jag vill lägga ut kommentarerna på bloggen .. Ibland blir jag trött på dessa dumma kommentarer och väljer att lägga ut dom .. Andra gånger väljer jag att ha dom för mig själv .. Men jag ser dom ändå varje dag .. Försöker vifta bort och tycker mest synd om dessa människor som har så fel i sina ord och tror sig veta så mycket om mig , D och vårt förhållande .. Jag har aldrig haft det så bra som jag har nu !

Älskar min D ❤
Puss puss Tildan ❤

Kommentarer

  • Michaela säger:

    Jag känner dig inte personligen men min mamma och Stabbe gör och jag ville bara skriva; keep up the good work! Har fått intrycket att du är en otroligt stark och modig tjej! Skit i vad alla andra tycker,det är ert liv och er resa och snart om några månader kommer ni få uppleva den ultimata lyckan och kärleken när ett barn kommer till världen! Jag önskar er all lycka och framgång! Mvh Michaela

    2013-08-23 | 12:59:37

Kommentera inlägget här: