matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Grattis älskling <3

Kategori: Dagens Ord

Blev inge bloggande igår .. Va på andra och sista rättegångsdagen igår .. Förra gången va den 9-16.30 o den här gången höll den på 9-18.15
Fy helvete vad seeegt .. Trodde de aldrig skulle ta slut ! Men de gick super bra igår o våra advokater gjorde ett super bra jobb (:
Skönt att få träffa D igår också (; Saknar miffot jööö !!!!

Firade igår eftersom Adde blev släppt ! Super kul jöööö !! :D Wohooo (y)
Men idag e man bakfullast :/ Ligger på soffan halvdöd o önskar att jag hade en kock här hemma .. Hungriiiiig !!!!

Idag e de ingen vanlig dag .. För de e min älskling Ullah's födelsedag !!!! ;D
Grattis Hannah på 27årsdagen !!!
Hoppas att du har en underbar dag o får en fantastisk kväll (; Älskar dej <3

Nä nu ska jag försöka fixa nån sorts mat !
Ha de alla söta o salta (;
Saknar D <3
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: