matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Usch ),:

Kategori: Dagens Ord

Hmmm .. Känner en sorts besvikelse .. Vet inte riktigt vad jag ska känna .. Lr riktigt vad känslan är .. Men ngn form av besvikelse är de jag kan sätta fingret på iaf ...

Mitt liv går verkligen upp o ner nu ! För de mesta känns de som att de går neråt nu iaf ): Tyvärr ! Går nästan aldrig en dag utan att mina tårar fallit ner för min kind !

Våren är på ingång nu o jag hoppas att allt vänder ! För jag pallar inte de hära .. Gå runt o verka så jävla glad inför allihopa hela jävla tiden ! Nä fy fan ... Jag vill inte "verka" glad bara .. Jag vill vara den glada Tildan som jag egentligen är !!
Har dock haft ngra jobbiga månader bakom mej ... Visst de har jag .. Har väl kanske inte hanterat allt på bästa sätt heller .. Men men .. Försöka ta tag i allt som hänt den senaste tiden är de nog dags för .. Men när ? Just nu känner jag mej inte redo :O This sucks !

I morgon ska jag äntligen få träffa min Hannah ! Fy fan va härligt ! Som jag skrivit förr så tänker jag skriva de igen .. Jag är så jävla tacksam över att jag har Hannah !!!! <3 Älskar dej Ullah !

Nä nu ska jag wörka lite efter att ha "spytt ut mina tankar på bloggen" !
Ha de alla söta o salta (;
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: