matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Lite gladare iaf (:

Kategori: Dagens Ord

Känns ganska bra nu när man väl kommit t jobbet .. Fått skratta lite (: Hoppas att kvällen håller i sej nu ! Skulle ju vara underbart (:

Ngn som skrivit o "fjäskat" lite på fb har också fått mej på bättre humör (;
Mina härliga vänner som ringer , skickar mess o kikar förbi är också ett plus (Y)

Tur att jag jobbar idag .. Annars hade jag nog bara låst in mej o inte pratat med en enda människa ..
Blir lätt att jag gör så när jag känner mej depp ... Friskluft , jobb , ansvar , underbara vännor gör ganska mycket för att rycka upp mej ! Tyvärr kan allt falla pladask på två röda :/ Men ska försöka så gott jag kan .. För jag e så sjukt trött på de här måendet nu !

I morgon blire naaajs ! För då ska jag på spa med mamma o gravida sis :D Förjävla underbart asså ! (:

Jobba lite nu då !
Ha de alla söta o salta (;
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: