matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Vaknade i skaplig tid i morse . Vid tio . ...

Kategori:

Vaknade i skaplig tid i morse . Vid tio . Jag o syster tog en PW runt Östby . Perfekt väder för en svettig promenad ;) syster åkte hem direkt efter de o jag slappade lite . Överraskad som FAN blev jag när jag fick mess av min vän Sebben som jag inte pratat med på typ en månad . Vi rökte , käka frulle o snackade lite . Saknar min kompis Sebben ja ! Aja kul o se människan en sväng idag iaf :-D när han gick vidare till jobbet plockade jag lite o sen kom syster o hämtade upp mej . Vi drog fram på byn o gjorde lite ärenden o kolla lite i dom få butikerna vi har här :p sen hämtade vi upp niklas o syster skjutsade hem oss t mej . Drack kaffe , lyssnade på musik , rökte o snacka skit ;) trevlans trevlans sörröduru ! Jobbar just nu så därför de blir mobilblogg . Inatt ska jag sova ensam :( Trökboll ! Aja sånt man får leva med va ? På fredag ska jag göra ngt som många av mina vänner tjatat om . Jag ska ÄNTLIGEN färga håret :p haha . Syster ska göra de på mej när hon slutat jobbet . Så lägger väl in en bild på bloggen när jag e klar för kvällen ;) blir ju middag o utgång med Madde o gänget då . Aja nu lär jag jobba . Puss puss Tildan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: