matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Fredagen är ett frågetecken (?)

Kategori: Dagens Ord

Jag skulle mobilblogga igår .. Skrev vääärsta långa också hakar min jävla fitt telefon upp sej som vanligt ! Allt förvann och jag blev jätte sur ... Därför jag inte bloggade igår .. Sorry mina kära läsare !!

Fick en jävla chock igår när jag vaknade upp hemma i min säng eftersom jag skulle sova i Gävle hos Hasse .. Fick ringa runt en massa samtal o ta reda på hur min fredagskväll var och dessutom ringa o be lite om ursäkt för att jag har ringt och skickat sms mitt i natten ... Vilken normal människa skriver o frågar om man ska bara mitt i natten då ?? Jo Tildan gjorde ju de hon .. Dock minns hon inte de själv ! haha ..

Tänkte väl skriva lite om fredagen nu då de jag kommer ihåg och de jag har fått berättat ..

Alla damer samlades ju hemma hos mej o vi drack lite vin innan vi drog ner t station o tog tåget in t stan . Vi dack vin på tåget o skojade , pratade o skratta en massa ! När vi kom fram till Gävle skulle vi gå till Mingel eftersom jag hade bokat bord där .. Efter vägen hittar vi Foffe sittandes helt ensam på en parkbänk som en liten alkis ! haha .. Han satt o väntade på bror Back som hade missat tåget .. Så vi drog med oss Foffe till Mingel :)
Drinkar , cider , vin , öl , mat o trevligt sällskap :) Kul o vara tillbaka på Mingel också .. Känns bra när dom frågar vart jag tagit vägen .! ;d hehe .. Aja .. När vi hade käkat klart gick vi ner t Heartan och tog en stämpel o hoppade sen direkt in i taxin för att åka hem t Hasse på förferre :) Där va de sång , dans o ölspel som hägrade ! Jag o Sanna satte oss själva i köket o körde pyramiden med vin ! haha .. Smart drag där av oss ?? Nej de kan jag verkligen inte påstå ;d haha .. Full i kolan dog vi alla ner på Heartan .. Där träffade jag min älskade Johannes och hans PV .. Hängde en hel del med Johannes vad jag minns ..: Dansade och hade tydligen druckit en massa shots ! Jag minns bara en shots men ack så fel jag hade ;P haha .. Syster sa att jag tydlige hade kört all in o hånglat inne på krogen också .. Fan jag HATAR verkligen folk som ska hålla på o snuska på krogen .. Varför gjorde jag de fööör ??? haha .

På nå konstigt vis e jag borta vid Borgis o virrar omkring efter krogen .. Vet inte varför ? Madde hade min mobil och jag får låna en telefon för att ringa min mobil .. Varför hon hade min mobil har vi inte en aning om ?!!??!! Men Madde och dom kommer o hämtar upp mej o vi ska åka hem t Ockelbo .. Efter E4an så får Tessans pappa stanna bilen för jag ska tydligen spy på enfiligt i 20 minuter .. Tjugominuter ??!! ;O Shit va länge .. Inte ens likt mej o spy sådär på fyllan !! Va fan hände lixom ..?!
Hade tjatat på Madde i bilen att hon skulle sova med mej för att jag inte ville sova själv . Hon hade sagt ja från början men jag hade tydligen inte fattat ändå .. haha .. Sorry Madde !
Madde hade fyllt upp mitt badkar när vi kommit hem o skulle bada .. Jag hade legat i sängen o ropat efter henne fleeera gånger tydligen .. Sen hade jag blivit tyst o somnat ! haha ... Madde var smart nog o badade med sin telefon .. Så hon blev ju utan telefon där mitt upp i allt ! haha ...

Madde va borta är jag vaknade .. Hon hade inte fått liv i mej på morgonen så hon drog o köpte pizza o drog hem t sej !
När jag vaknade så vet ni ju redan att jag ringde runt en massa .. Sen vid 14 tiden gick jag hem t pappa o käka maaaat ! Blev lite tjaffs med faderskapet så jag drog ! En granne kom åkande förbi o frågade om jag ville ha skjuts hem .. Vilket jag var jävligt tacksam över eftersom jag typ kände mej som en påse potatis !

När jag kom hem så slängde jag mej i sängen o facebooka lite och sen packade jag ner datorn o två mobiltelefoner som Madde skulle testa om dom funka .. Gick t Preems o hängde där medans hon jobbade ..! Vid nio tiden gick jag hem o "fixade" mej halvt till människa också kom Elin o hämtade mej .. Vi åkte runt en massa o snackade sen åkte vi upp till Evelina och Dennis som hade fest .. Vi va bara dit en snabbis o heja o kolla läget .. Sen åkte vi hem till Elin o la oss i sängen o facebooka o snacka lite innan vi somnade ..

I morse va de o gå upp med tuppen för mej .. Jobb 7.30-23 idag .. Sen hem o ta ett bad o sova ! Skööönt !

Ja de va väl min helg gott folk ;) hehe .. Slänger väl kanske ut nån bild här på bloggen när Madde har lagt ut bilderna ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: