matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Tjolahopp gummisnopp ! Jobbelijobbar .....

Kategori: Dagens Ord

Tjolahopp gummisnopp ! Jobbelijobbar .. Håller på o lagar mat just nu ! Hoppas att jag får godkänt idag :P hehe .. Men brukar faktiskt för de mesta få godkänt :) De e bara tisdag idag kom jag o syrran på .. De e ju bara början på veckan :O Hallåååå ?!!????! Men de e ju bara jobb i morgon kvar för mej .. Sen e man ju ledig tills på söndag ;)



Ikväll när jag slutar ska sis hänka på hem till mej o sova .. Super mysigt .. Varken hon eller jag kunna somna igår ju .. Så blir de en till sån natt så har vi ju varandra att umgås med ;d Istället för o prata i telen ! Blir nog lättare för oss båda att somna när vi sover med ngn !

Aja nu lär jag springa in i köket så jag inte bränner den stackars maten ;d

Kommentarer


Kommentera inlägget här: