matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Tack !

Kategori: Dagens Ord

Nicole - Tack för att du är världens bästaste som alltid finns där för mej . ღ ♥

Madde - Tack för att du är världens bästaste som alltid finns där för mej . ღ ♥

Elin - Tack för att du är världens bästaste som alltid finns där för mej . ღ ♥

Nettan - Tack för att du är världens bästaste som alltid finns där för mej . ღ ♥


När jag är arg , ledsen , glad , sur , osv så finns just NI där för mej ! Och det ska ni veta att det betyder för mej . Att jag kan berätta mina djupaste hemligeheter och alltid få ett stöd av er . Hur dumt de än är så finns ni där och de jag säger till er stannar hos er ! Ni betyder ! ღ ♥




Jobbar ju som sagt idag 16-23
I morgon 11-15
torsdag 11.30-13.30
Skönt med korta pass .. Har blivit mycke nu ... Sen är jag leeedig ! Skööönt !!







Mej ?








Kommentarer


Kommentera inlägget här: