matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

PW

Kategori: Dagens Ord

Sitter ensam hemma hos syster nu .. Hon jobbar till 23 och sen ska vi ut på en PW när hon slutat ;) Kom hem till syster för typ 30 min sen .. Innan de va jag o Madeleine ute o tog en skön PW också .. Så blir två för mej idag ! Kommer man somna gött ikväll ;) hehe .. I morgon äre renovering på föken Poulsen ! Blir färgning av håret .. Sen ska syrran noppa mina ögonbryn !! AAAAAJ ! Trivs med mina "buskar" ja ;d haha .. Men syrran har gett sej fan på att hon ska fixa dom på mej (igen) i morgon så hon får väl de ... Får se hur de går .. Tycker de gör så jävla ont jöööö ! haha ..

Gamla kort på mej i mörkt hår ;)


Här har syster noppat min ögonbryn också ;d




Kom på att jag glömde lite grejer hemma nu .. Kanske tar cykeln o cyklar hem o hämtar eller så får jag o syster hämta de ikväll när vi i ute på våran PW ;D

Nä nu ska jag glo på tv !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: