matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

PW hela långa dagen !

Kategori: Dagens Ord

För er som läsare så kan jag informera för er att jag inte har ngt kul att skriva idag .. Dagen har varit en enda lång promenad typ ! haha

Vaknade sent idag o låg kvar i sängen o kollade på Nip/Tuck och pratade lite i telefunkan .. Sen gick jag fram till banken o tog ut pengar eftersom jag söp bort mitt kort i fredags .. Efter de gick jag till Ica o handlade lite tonfisk o nudlar ... När jag var på väg hem så ringde Niklas o vi gick en sväng r Preems o hälsade på Madde som jobba . Drack en latte o så .. Sen gick vi vidare hem till mej o drack kaffe o rökte en massa cigg ! Jag bytte om o sen va de dax för en PW ! Efter ca en timmes PW gick vi till Ungdomsgärden eftersom han skulle jobba .. Satt där o läste tidningen o sen drog jag fram på Ica med syster en snabbis .. Tillbaka till Preems o hängde med Madde där i nån timme innan de var dax o gå tillbaka till UG o hämta upp Niklas på jobber för en till PW och lite regndans (eftersom de regnade :d ) innan hans tåg gick hem .. Madde ringde så jag gick o mötte henne vid Lennys typ .. Sen gick vi till Marstrand .. Jag lämnade henne o gick o mötte upp syster .. Sen tog vi också en PW . När vi va klar med den så skjutsade syster hem mej .. Så nu ska en trött Tildan slänga sej in i durren o sen slå huvet i kudden o glo på Nip/Tuck innan hon somnar ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: