matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Mobilblogg . Trött tjej alltså ! Håller på...

Kategori:

Mobilblogg . Trött tjej alltså ! Håller på o tvättar för fullt . Inte på super kul men skönt när de e gjort ! Känns som att jag håller på o somnar nu . Men måste ju gå till tvättis snart . Tildan du får INTE somna !! Håll dej vaken ! Ikväll blire skönt o lägga sej i en renbäddad säng . O sällsis får man ju av Niklas också B-) i morgon blev de inge jobb . Skönt eftersom jag bara skulle hoppa in i typ två timmar . Dock blir de nog jobb på fredag 7.30-23 . Sen blir jag ledig tills på tisdag . Verkar bli jobb då också . Inte hela dagen . Blir nog bara 7.30-16 lr nå sånt . Känner att jag e sugen på något också . Får nog bli typ en kopp kaffe så jag piggnar till ;) halv tio slutar niklas o då ska vi ut o gå . De behövs . Har varit alldeles för lat nu i några dagar ! Nu har tiden gått så de e dax o springa till tvättis . Men vi hörs säkert sen lr nå ;) puss puss Tildan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: