matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Mobilblogg . Somnade aldrig till filmen Ri...

Kategori:

Mobilblogg . Somnade aldrig till filmen Rio . Så nu ligger jag här i sängen o gäspar till tusen . Hoppas att jag inte är så jävla trött i morgon . Blev ingen promenad för mej idag ju :( så i morgon är de ett måste . En timmes promenad varje dag gör susen :-D jag känner de själv och de är något jag behöver för o rensa alla mina tankar . Skönt ! Men i morgon kväll blir de ju en promenad med Niklas ;) kanske ska försöka klämma in en promenad mellan jobbet o tvättisen tänkte jag också . Känner mej mer taggad nu o fortsätta med mina promenader när jag fick så härliga kommentarer från mina vänner i gävle sist . Dom har lagt märke till min viktminskning B-) jag väger mej ju dock aldrig . Tycker inte man ska behöva göra de . De är ju bara siffror . De enda jag hatar när jag går ner i vikt är att mina tuttar försvinner :( typiiiskt ! Aja . Nu somnar jag snart . Men Natti Natti alla söta o salta ;) puss puss Tildan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: