matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Har käkat med syster o kollat på film . Nu...

Kategori:

Har käkat med syster o kollat på film . Nu ligger jag i hennes soffa o slappar bara . Blir väl en PW med henne o Hellen snart . Sen ska jag hem o bada lite tänkte jag . Hoppas att värmen har kommit igång hemma nu . Har vart så kallt i min lägenhet . Men ringde Mats idag o han hade satt igång värmen idag . Om de fortfarande är kallt i morgon så skulle han komma o lufta mina element . Jag vill ju ha stekhett inne när de e kallt ute :p folk brukar alltid klaga på mej på vintern eftersom jag går runt inomhus med vinterjacka varje vinter :p hehe . Skönt ju . vissa tycker jag e lite otrevlig lr va man ska säga , som inte tar av mej jackan när jag "hälsar" på folk . Haha . Jag fryser juu ! Men tycker faktiskt att jag blivit lite bättre på den fronten de senaste åren ;) hehe . Nä nu ska jag röka . Vi hörs fuckers ;) puss puss Tildan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: