matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Towe kom ju som sagt förbi här .. Vi drack...

Kategori:

Towe kom ju som sagt förbi här .. Vi drack kaffe o snackade en massa (; Trevlans sörröduru !!! Sen kom Niklas också .. Vi satt här hemma o snacka o hade massa trevlans alla tre .. Sen gick Towe till sin mamma o jag o Niklas tog oss en promenad fram till Trillin .. En skagenröra baguette blev de såklart (; efter de blev de en snabbis upp t pappa o lämna min dataladdare o sen vidare t Du&Jag o köpte mej ett par nya byxor !! Kändes sjukt skönt att jag kunde köpa smalbyxor .. Kommer inte ihåg sist jag köpte byxor .. Va flera år sen sist .. Har ju levt på leggings i flera år ja ... Nu e jag hemma o väntar på Stina .. Vi ska gå t stallet en sväng ... (: Och nu ska ni få höra .. HAN hörde av sej .. Efter flera dagar !! Dåligt skönt de känns nu .. Ångesten är nästan borta nu !!! Så jävla glaaaaad !! Nu får vi se hur de här blir .. Hoppas inte för mycket ... Nu orkar jag inte skriva mer .. Vi hörs sen (; puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: