matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Ligger här i soffan med mitt glas rött o v...

Kategori:

Ligger här i soffan med mitt glas rött o väntar på att Sanning & Konsekvens ska börja .. Men de börjar ju inte förns klockan två .. Att vänta är ju inte jag den bästa på !! Hate it !! I morgon ska jag städa lite och sen kommer Towe (: så ska vi väl ta en PW eller nått ... Prata av oss lite (: hon jobbar natt så blir väl nån gång vid ett tiden .. Längtar tills på fredag som tusan .. Åka till Gävle , Brynäs .. Åh vad jag längtar tillbaka alltså !! Men de va bäst för mej att flytta tillbaka t Ockelbo .. Har varit grymt nära att göra dumma saker den senaste veckan , men turen e att jag kommer på att de e fel och att vänner talar mej till rätta !! De e lixom inte värt de .. Annars blire bara skit igen .. För stunden känna de bra .. Men sen då ??!! Precis .. Jag har till och med kommit så långt att jag talar mej själv till rätta ... Känner mej jävligt ensam nu .. Behov av närhet !! Närhet ?? Ja tack !! Helst nyss .. När jag mår såhär som jag gör just nu så betyder närhet extra mycket !! På fredag när jag kommer t Hannah så vet jag att jag kommer bli väl omhändertagen av henne !! Världens bästa Hannah som kan få mej att må så bra när jag e nere !!! Tack gumman för att du är du !! <3 nä nu ska jag ta en cigg o vääääänta vidare .. Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: