matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Nattens mörker

Kategori: Dagens Ord

Ja ännu en nattlig promenad i mörkret .. Lr mörker o mörker .. Jag går ju bara där de e gatulysen ;) Inatt hade jag turen (?) o träffa Sebben o Robin efter vägen .. Så de va ju faktiskt trevlans :) Blev en cigg utanför kyrkan o sen skulle dom knata vidare hem o jag knatade vidare för o gå klar min promenad :)
Har ju hittat den perfekta nattpromenadsträckan lixom ! hihi .. Tur att jag såg Robin o Sebben nere vid stationen annars hade väl dom skrämt mej när jag sen gick tillbaka .. Så jag gick faktiskt o va berädd hela vägen efter att jag sett dom .. Men då ringde ju Sebben o fråga vart jag va om vi skulle mötas upp :)
Nu sitter jag här hemma ensam i lägenheten (som vanligt typ) ! Blir o slå på en film o somna till (som vanligt typ) !
Hade besök av Jennifer , Moa och småpojkarna Bob & Viggo idag :) Trök när Bob & Viggo bara skulle sova hela tiden dock :( Jag som ville ha lite bebismyyys ! Men jag får väl tat nån annan dag ist :D De va ju supertrevlans o sitta o snacka skit med Hennibej & MoaToa !! Sjukt längesen lixom ...

Aja .. Typ grymt tråkigt inlägg med de skiter man väl iiiiii ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: