matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Izza blir stor <3 O en dejt med Niklas ;)

Kategori: Dagens Ord

Grattis på födelsedagen min lilla älskling Izabelle på 23års dagen !!! Hoppas att du har en helt jävla underbar dag med massa presenter o tårta så du blir tjock ;d Saknar dej nå enormt men vi kanske ses den 11e i Sthlm !!! ;D <3 <3 <3

Jag o Izza <3


Har nyss kommit hem från en dejt med Niklas på Trillin ... Syster kom efter en stund hon också .. Alltid trevlans o sitta sådär o snacka skit , dricka kaffe o röka en massa cigg (dock stod jag o Niklas för rökningen ;P haha) ;)

Jag o Niklas på Slicken ;)


Hemma nu o har trök .. Ska väl dammsuga som jag egentligen skulle gjort innan jag gick iväg ... Sen blire o boka tvättis o sen en prommis med Chuck ! Lånade ju hem honom igår av sis (Eve) !!

Världens bästa Chuck <3
Orka skriva ??? Näe ..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: