matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

men kukballe !

Kategori: Dagens Ord

nä fy fan va sur jag e .. hade skrivit värsta långa inlägget .. också fuckar datorn !!!! FAAAAAAAAAAAAAAAAN ! allt förvann !!!!

hmm .. kan ge en kort historia nu då :
orkade inte upp o tvätta i morse .. kollade ju på film halva natten .. o andra halvan hostade jag ikapp med mej själv !
har umgåtts med syrran o robban hela dagen ..
vi har bland annat vart t valbo o hälsa på storasyster eve , chuck & lilla dalton :D skönt att dom flyttat t valbo !! mickan o lady va också där .. så de va kul att få träffa dom sötnosarna också ;) <3

har nyss fått lite te av syrran som jag tänkte dricka för min stackars hals ! vi ska glo på nån film ...

i morgon blire arbetsförmedlingen för mej .. de suger balle !!! men jag behöver ju pengarna .. så gå dit o lyssna på nå tråkigt skit o le lite granna !

nu blire film .. ha de så bra alla söta o salta !
vi hörs fuckface !
puss puss tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: