matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

De blev en prommis på nästan 7 km . Men var i helvete har kondisen tagit vägen . Jag o Milla höll på o döö där ett tag . Vi sprang upp för en lååång jobbig backe .. hahaha .. Milla&Matilda=NollKondis :P hahaha ! En massa prat o de gamla vanliga . Killar alltså :P Men nu äre så att jag måste komma igång o motionera mera !!!! Såhär kan de ju inte vaaa :P

När vi va klara så åkte vi till mitt x o jag ringde honom . Tänkte att jag kunde få hämta mina sista grejer . Men va gör han då ?? Jo han lägger på när jag har sagt "Hej ! Det är Matilda . Vad gör du ??" Moget killen !!! Lite patetiskt att lägga på bara för att han är med sin nya tjej .. Vill lixom inte hon att mina grejer ska bort från lägenheten ??!!! Jag skulle be min nya kille o åka med hans x grejer !! De va första gången mitt x bara la på telefonen sådär bara ... Inte ett ord lixom ! Ge mej mina grejer för i helvete !!! De har gått månader med tjat nu !!!!!!!


Aja . Nog med de för den här gången ...
När vi åkte ifrån mitt x lägenhet eftersom han inte va hemma så åkte vi o hämta upp Stina o Norling och åkte o handla på Coop . Sen vidare hem till Milla o käkade korv m bröd o räksallad :) Nam nam ...
När vi hade käkat klart o kollat på tv en stund så åkte vi hem till Norling ... Nu sitter vi här och väntar på Idol . Dom är ju tydligen i Gävle ikväll :) Hoppas att man får se nån kändis då :P


Vi hörs Fuckface !
Puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: