matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Sorry !

Kategori: Dagens Ord

Förlåt för att jag inte skrivit på ett tag nu igen mina kära läsare ... Jag har inte riktigt haft motivation till o skriva . Men tänklte ge det ett försök nu .. Kanske inte kommer o bli världens roligaste inlägg ni läst .. Men ni väljer ju själv om ni vill läsa ;)

Hmm .. Vad ska man berätta nu då ?? Jo jag kan ju berätta lite om Halloween lördagen :)
Jag fixade mej hemma hos Milla o tyckte de va skit jobbigt eftersom man såg bedrövlig ut !! Man vill ju se bra ut när man ska festa o gå ut .. Men så blev de ju inte den här gången .. Milla hade en liten förfest för oss brudar och vid 21 tog vi en taxi till Engeltofta . Drag där o som vanligt så blev man ju lite för full .. Men jag och dom flesta på söndagen efterlyste sitt minne från festen :P Så de va tydligen inte bara jag som va lite för full .. Men de är sånt som händer gott folk :P hehe ... Festen slutade väl vid två tror jag .. O då blev de en massa snack utanför o vänta på sego taxin .. Taxi hem till Milla o decka i soffan !

Kicki , Linnea , Milla , Maria ,
Jag , Kim , Elli , Matilda & Sanna ;P

söndagen mådde jag som en påse potatis .. Låg ju typ i soffan hela dagen .. Orkade inte svara i telen när de ringde lr nå ... Men till slut så orkade jag kliva upp o svara i telen en gång .. Mitt första samtal o min första cigg blev typ 17.30 :O Plockade ihop all skit från förferren hemma hos Milla .. Sen när Milla kom hem blev de slapp o snack i soffan :D

I måndags va jag på mitt första möte på Lernia . Har ju börjat där nu istället för Arbetsförmedlingen .. Blev lite film med Milla , Bill o Norling ... En allmänt tråkig dag helt enkelt :P

Hmm . Igår ( tisdag ) Va jag till Lernia på ett till möte . Sen gick jag hem o städade o plockade i lägenheten .. Umgicks lite med EmmaArsel ;D Sen drog jag ner till Norling o kollade på film , AndraAvenyn o DesperataHusfruar :D Gick väl hem vid tolv tiden eftersom jag tänkte lägga mej i tid för en gångs skull .. Men så blev inte fallet .. Emma va ju hemma .. Så de blev snack till fyra inatt ... Sen kom vi ju på hur mycket klockan va .. Så de va bara o tejpa igen käften o slå huvet i kudden o sova .. Men som EmmaArsel sa :P

Emma : Ojoj vad mycket klockan är . Men Det är kul när man har roligt !
Jag : Va ? Du menar väl att tiden går fort när man har roligt ?! haha .
Emma : Ja men det är väl inte så noga ... Och det va ju kul när det va roligt :P
hahaha .

Idag ( onsdag )
Mys frukost med EmmaArsel i innan jag gick iväg till Lernia på kurs .. 2 timmars kurs . Skit tråkigt ! Men men .. Jag måste ju ! När jag va klar där så mötte jag upp Jossan och vi gick en sväng på stan :) Så längesen vi träffades o umgicks .. Så de va riktigt trevligt o träffa henne ;D

Nu sitter jag hemma hos Norling o väntar på att klockan ska bli 17.55 ... För då kommer min kära kusiiiin Jennis in till staden !! Blir käk o JohanFalk 5:an & 6:an då ;D Nice nice .. Hoppas att min blivande man är med mycket på dom här filmerna !!!! Håller tummarna för de ;P

<3 Frank Wagner / Joel Kinnaman <3

Men jag får väl försöka o uppdatera inom kort igen gott folk . Hoppas att ni gillar de ni läser :)
Vi hörs Fuckface !
Puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: