matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Tjoho kära läsare !
Har haft lite panik o komma från stan ( Gävle ) sen i söndags ... Äntligen har jag tagit mej från stan o åkt till byn ( Ockelbo ) .. Kände att jag behövde komma därifrån .. Idag så fick jag åka med Börje från stan när han slutat jobbet .. Tack för skjutsen Börje !!
Han skjutsade mej hem till Yotanka .. Här va Babben , Yotanka o söt Kevin :) Lilla Kevin blev så glad när jag kom :D Och jag blev ju såklart glad att han blev glad :) Vi åkte fram till byn o handlade mat . Nu sitter vi o snackar o lilla Kevin sover .
Blir väl kvar här i Ockelbo till torsdag lr fredag .. Får se om jag kan hålla mej från Quizen ;P hehe ... Aja . Skriver i morgon !!
Hörs Fuckface !
Puss puss

Kommentarer

  • nanna säger:

    Heej

    jag följer din blogg varje dag, värsta trogna läsaren :)

    Nu har jag en liten fråga till dig..

    är lite sugen på att färga håret och jag älskar både din och din kusin jennifers röda hårfärg..

    vad heter era färger???

    skulle bli jätte glad om jag fick ett svar på detta!!

    puss och kram skum banan

    2009-11-23 | 12:15:28

Kommentera inlägget här: