matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Har nyss kommit hem till Tc .. Johanna och Steffo somnade på två sek . Dom som var så hungrig .. Jag och Tc gick in till köket för att laga lite mat till oss alla . Men dom två äpplerna somnade ju under tiden .. haha .. Förstår dom ju på ett vis eftersom dom har festat så länge .. Själv har man vart nykter idag .. Har ju filmat en ganska rolig film på Johanna nu ! haha ... Ska nog lägga ut den på facebook sen :P
Vi var på Interpool en sväng ikväll .. Men där var de ju lugnt som tusan .. Bara Johanna o Steffo som höll igång typ ! haha ..

Hur ska man kunna sova inatt då ... Tankarna snurrar omkring i mitt huvud som nå jävla gummisnoddar :(

Nä nu ska jag hjälpa Tc med maten ! Vi hörs i morgon !
Puss på de Fuckface

Kommentarer


Kommentera inlägget här: