matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Tjena hejsan :D
Igår skulle jag ta 19.20 tåget till Ockelbo o hälsa på familjen :) Men de var försenat en halvtimme . Segt som faaan !
Mammsen kom o hämtade mej vid stationen när jag väl var framme :) Hem o pussa lite på lillebror innan han skulle sova . Kollade på tv o pratade i telefon . Sen somnade jag i soffan !
Straffet jag fick för att jag somnade tidigt va att jag vaknade tidigt :@ Halv fem vaknade jag o kunde inte somna om :S
Satt mej vid datorn o nörda lite . Sen hörde jag att grannarna hade vaknat när dom stod o skotta här utanför ..
Eftersom jag hade grymt tråkigt så gick jag ut o tog en cigg o skottade jag också :) En lite överraskning till mammsen så får hon en bra dag :) Kanske inte så kul för henne o börja skotta gården de första hon gör när hon vaknar lixom !!

Nu sitter jag o väntar på att mamma o lillebror ska vakna .. Sen tänkte jag käka en mysig frukost med dom innan Theo drar iväg till skolan o mamma till jobbet !
Efter de får jag väl hitta på ngt kuligt ! :) Kanske dra "fram" till "byn" o kolla läget ! Inte ofta man är där lixom :)
Aja .. Skriver väl sen gott folk !

Mamma o Theo sommaren -09 :)

Vi hörs Fuckface !
Puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: