matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Trötter men vin sugen ;b

Kategori: Dagens Ord

Upp i morse och åkte till jobbet .. Grymt jobbigt att gå upp ur sängen när darling ligger kvar och är söt ! Jobbade ju som sagt till 15.15 . Sen åkte jag till stan och träffade syster , Hence , Fredrik och Emma .. Fredrik och Emma är från Skåne och pratar konstigt kan jag ju säga :P haha . Men försöker att fatta så bra jag kan . Det mesta går att höra vad dom säger . Jag , syster och Emma gick runt i en massa butiker . Det blev en svart klänning för mig på Gina Tricot . Jag som inte ens har fått lön än (den kommer på måndag) . haha . Fick låna pengar av syster så att jag kunde köpa den :) Jag ska ha den i morgon tänkte jag !

Snart kommer Anna och Yotanka hit . Jag ska bjuda dom på fetaostfyllda biffar och potatis tänkte jag :) Nam nam ... Sen så ska jag hem till syster och Hence för o dricka vin ;) Är grymt sugen på det nu ! Men får ta det lite lungt så att jag orkar med festen i morgon också :P hehe .

Dax att leta på kläder för kvällen och börja med maten . Vi hörs gott folk !
Puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: