matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Jobb jobb och åter igen jobb :(

Kategori: Dagens Ord

Det känns som att jag bara jobbar just nu . Jag har inget liv ! Jag har jobbat tors, fre , lör , sön och idag . Tack och lov så är jag ledig i morgon :) Igår så vaknade jag av att min kära lillebror ville att jag skulle vakna .. Sen pussade jag lite på honom .. Tillslut så vaknade älskligen :D Vi hälsacde på hans farmor och pappa innan han skjutsade mej till jobbet .. Jobbade till klockan 21. Kom hem stax efter 22 . Jag och älsklingen städade lite .. Sen sov tajm ...

Jag vaknade i morse av att syrran terrade mej på telefon . Jag väckte älsklingen och frågade om han kunde skjutsa mej till Korpen .. Och det kunde han :D Jag , syster och Tommi tränade en timme . Sen skjutsade Tommi hem mej .
Jag höll på att missa bussen till jobbet också !! Oj oj . Tänk om jag skulle komma för sent till jobbet :S Pinsamt !! haha . Jobbade 12.30 - 21.00 .. Älsklingen kom och hämtade mej ;) Vilken gulleplutt han är va ? ;P

Nu ska jag duscha , kolla på tv och mysa lite ;) Sen är det sov tajm ! Trött som tusan .

Vi hörs ! Puss puss



Stina ! Vart har du tagit vägen ? Jag får ju inte tag på dej :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: