matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Jobb och MaryKay !

Kategori: Dagens Ord

Idag skulle jag jobbade 9-13 . Men när klockan var 12.45 så hade inte nästa personal kommit än :( Hon var en kvart sen :S Jag ringde till rekryteringen och frågade vad som hade hänt eftersom jag slutar  kl 13 . Då fick Mia på rekryteringen panik ! Så jag fick jobba till klockan 16 istället . :) Jobbigt eftersom jag hade tänkt att bara jobba 4 timmar och hade ingen mat med mej :( Men min snälla mamma kom med en macka till mej :)

Jag sluade stax före fyra så jag hann med fyra bussen :) Älsklingen och syster kom och hämtade upp mej vid Maxim . Vi åkte till Hemköp och handlade lite fika till MaryKay partyt . Hem direkt och laga mat . Therese från MaryKay kom när vi precis skulle börja äta . Stina kom strax efter . :) När vi hade ätit klart kom Anna också . Danne åkte och tränade och vi andra testade en massa smink ! :D

Nu sitter Jennifer och jag här och myser i soffan . I morgon ska jag och Johanna förlja med Jennifer till skjukhuset . Sen ska jag jobba :) 12.30-21 !


Tv tajm nu . Vi hörs !
Puss puss

Tankarna snurrar omkring

Kommentarer


Kommentera inlägget här: