matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Jennifer tajm :)

Kategori: Dagens Ord

Idag har jag spenderat hela min dag med Jennifer . Dagen började med att Jennifer och Katta kom och hämtade mej vid 11.30 tiden . Sen åkte vi in till Valbo . Jag lämnade in min cp telefon på lagning igen . Efter det så gick vi omkring i alla affärer och kollade lite .. Jag vågade inte kolla så mycket eftersom jag är pank nu :( Helt pank !!! När vi var klara i Valbo så åkte vi hem till Jennifer . Vi gjorde lite läxor som Jennifer har . Det var ju kul med matte läxan :) Ända tills jag inte kunde något mer . haha . Petra kom hem och gjorde lite mat . Sen blev det dax för smink party :D Skit trevligt och bra produkter tycker jag ! Mary Kay heter märket så ni vet . När vi var klar med allt så tog Jennifer och jag en liten prommis .... Det blev inte så lång promms :b Men en liten iaf :) Väl hemma hos Jennis igen så kollar vi på tv nu !

Konstigt att sova utan min darling ikväll . Jag blir så nere och orolig när jag inte får sova med Daniel :(  Men jag får göra det bästa av situationen och klämma lite på Jennifer :b haha

Nu ska jag vara lite social med Jennifer och mysa en massa ! Vi hörs .
Puss puss
Jag älskar dig Daniel Andersson !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: