matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

9/11 Cissi 21år & Farsdag !

Kategori: Dagens Ord

Hej hopp ! Jag har faktiskt inte haft så mycket tid att sitta vid datorn .. Förlåt ! 

Torsdag :
I torsdags så vaknade jag upp hemma hos Jennifer .. Jag klarade hela natten utan min älskling . Men jag var riktigt dryg på Jennifer och låg och pratade jätte mycket när vi skulle sova . haha . Undrar om jag kommer att få sova där igen ? Tillbaka till torsdagen . Jag gick hem till mammsen och åt lite frukost och kollade på film . Sen gick jag ner och kollade i skrubben och hittade en massa saker som jag trodde förvunnit i flytten :) Daniel kom mitt upp i allt . Jag tog lite saker  som jag ville ha med mig och vi åkte hem till Dannes pappa (Lennart) . Han bjöd oss på mat :) Sen åkte vi vidare hem till Gävle . In på Systemet och köpa vin till kvällen . Jennifer kom vid 18 tiden . Vi fixade oss för kvällen . Älsklingen satt och drack öl och kollade på Facebook . Han har blivit en FacbookBög ! haha . När vi var klara så åkte vi hem till Tommi som hade fest . Drack en massa och sen ner till Heartbreak :)

Fredag :
Bakis och trött ! På eftermiddagen åkte jag och älsklingen till Ockelbo . Hem till Lennart en snabbis . Sen hem till min pappa en sväng också . Inte så ofta jag träffar honom :( Vidare till Anna och Yotanka som bjöd oss på mat :) Var där hela kvällen . Sen åkte jag och älsklingen hem till mamma och kollade på film . Efter filmen så gick vi och la oss i datarummet och sov . 

Lördag : 
 Jag vaknade upp i ett ovanligt tyst hus . Mamma , Magnus och Theo var på träning . Jag åt lite frukost . Älsklingen satt vid datorn . När mamma kom hem så åkte Danne till sin farmor . Mamma frågade om jag ville åka till Trillin och fika . Såklart ville jag det . När mamma hade duschat så åkte jag , mamma , Magnus och Theo till Trillin . Mamma ringde till Danne och frågade om han också ville vara med .. Han kom dit efter en liten stund :) Vi fikade och pratade lite . När vi hade fikat klart så åkte Magnus hem och vi andra åkte till Eva och Anita för att kolla på hundvalparna . Jätte söta :) Sen skjutsade vi hem mamma och Theo och åkte hem till Jennifer . Hasse ringde så då hämtade vi upp honom vid stationen . Han ville hälsa på nån kompis i Mo . Vi åkte dit och var där i nån timme .

Äntligen på väg hem till Gävle :) Hasse bjöd mej på en  pizza och sen åkte vi hem till Henke P . När jag hade ätit upp skjutsade vi Hasse till Interpool och sen åkte vi hem för att byta om . Tillbaka till Henke . Drack lite vin och pratade i telefon . Sen gick jag och älsklingen hem !

Söndag :
Jag vaknade sent idag . Daniel och jag har städat och tvättat typ hela dagen . Käkat lite mat och kollat på tv . Jag ringde pappsen en sväng och grattade honom på farsdag :)

Min lilla Cissi fyller 21år idag :) Grattis Cissi . Hoppas att du har haft en bra dag . Saknar dej !

Nu ska jag hänga lite tvätt . Vi hörs !
Puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: