matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Nytt åk igen :P

Kategori: Allm�nt

Idag har dagen gått så enormt fort .. Jag sov kanske 4a timmar inatt .. Men vad gör de när dagen bara rullat på ?! :D 

Min lilla människa har fått ett nytt åk .. Än så länge känner jag mig nöjd ! Jag älskar färgen ! När jag kollat på vagnar så har jag hela tiden fastnat för blå & turkosa vagnar ! Och den här vagnen har jag läst lite om o ja jag är nöjd (: Min lilla människa ser så fin ut i den ❤️ fast de spelar egentligen ingen roll vad han åker i för han e ju alltid fin (; 
Skönt att han sitter lite högre upp i den (: Emmaljungan e så låg .. 
Fick den till ett bra pris iaf (: 

Nu är det dags att sälja iväg trehjulingen som vi köpte i somras (: Ska tvätta klädseln o sen lägga ut den till försäljning ! 
När snön kommer så får vi se hur denna vagn funkar .. Funkar den bra så blir det dags för Emmaljungan att också flytta ! Så nu håller vi tummarna på de iaf ;P 

Slänger med bild på nya åket och sen måste jag fan sova ! Känner mig halvdöd nu :O


Älskar mina 2 D'n ❤️
Puss puss Tildan ❤️








Kommentarer


Kommentera inlägget här: