matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Slut

Kategori: Allm�nt

Nu är allt över . Jag kommer sätta mig ner o berätta allt . Just nu orkar jag inte . Det är jobbigt . Jag är otroligt ledsen . Känner mig så otroligt jävla lurad ! 

Kommer skriva här nån dag iallafall för er som undrar vad som hänt . Och det är en hel del ! 

Det enda jag vet just nu är iallafall är att D har lurat mig så totalt jävla mycket ! Vilket jag inte förstår hur man kan göra mot en människa ! En människa som gjort allt för honom ! Att spela och utnyttja en persons känslor är så sjukt kallt ! 

Aja berättar mer så småningom ! 

Tacksam över att jag har min familj & min lilla människa ❤️


Älskar min lilla D ❤️
Puss puss Tildan ❤️

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Styrkekramar till dig!

    2014-11-15 | 10:51:58
  • Ammy säger:

    Kram 💜

    2014-11-16 | 13:37:32
  • Fanny säger:

    Det knöt sig i magen rejält nu när jag läste detta, fan Matilda du är värd att vara lycklig !

    Svar: ❤️
    Matilda Poulsen

    2014-11-18 | 14:36:19
    Bloggadress: http://marleyandme.vimedbarn.se
  • Bettis säger:

    <3

    Svar: ❤️
    Matilda Poulsen

    2014-11-19 | 11:45:56
  • Anonym säger:

    Du är stark!

    2014-11-22 | 12:11:10
  • Kat säger:

    Är själv medberoende och vet att det en dag måste ta slut för min egna skull. Usch. Kram på er

    Svar: Det finns stöd och hjälp angående medberoende om du känner att du behöver lite "verktyg" . Jag ska själv iväg på anhörigvecka/medberoendevecka .. Inget datum bestämt än , men soc har sagt att jag får det och vi har pratat med korpberget . Sköt om dig ❤️
    Matilda Poulsen

    2014-11-25 | 12:46:15

Kommentera inlägget här: