matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Rubrik ?

Kategori: Allm�nt

Jag har ingen riktig ork eller lust att skriva i bloggen nu för tiden ): jävligt tråkigt på ett vis .. Men känns som att min blogg inte e samma som den va förut . Jag vill kunna skriva .. Kunna skriva allt .. Men jag orkar inte några nedlåtande o dumma kommentarer så det är mycket därför jag låter bli att skriva faktiskt .. 

Igår blev jag iaf med tvättmaskin (: och det är jag typ skiiit glad för :D ett måste när man har en spybebis vid namn Dexter :P 

Ligger bredvid min trötta lilla älskling som sover nu .. Tänkte försöka smyga iväg in till köket o få i mig något att äta .. Har inte blivit nå annat än kaffe i denna mage idag :/ har blivit extremt dålig på att äta nu igen .. Men försöker iaf få i mig något varje dag ! Igår blev det en drickyoghurt och en korv med börd (: 
Nu blir det en lite paj (: 
Ska försöka bättra mig men det e svårt just nu .. Äter inte när jag e ensam helt enkelt :/ 


Lite pix från senaste veckan avslutar jag med (; 












Älskar mina 2 D'n ❤️
Puss puss Tildan ❤️

Kommentarer

  • Fanny säger:

    Fasen Matilda du gör det så jävla bra, efter allt du gått igenom, grymt! Dexter är så fin och ser så trygg och nöjd ut!
    Folk kommer alltid att dömma, snacka skit och förstöra, men ingen av dom har upplevt eller kämpat som du gjort, ingen kan förstå den ångest, oro och allt hemskt du gått igenom. Jag vet att det är svårt men skit i alla som vill dig illa.

    Svar: Åh tack Fanny ❤️ Det är just sånna här upplyftande ord som får mig att orka mer och känna mig starkare ! Det är en vacker liten kille du fått 😍😊 kramar ❤️
    Matilda Poulsen

    2014-06-05 | 14:08:45
    Bloggadress: http://marleyandme.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här: