matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Tråkigt att någon sprider min inloggning !

Kategori: Allm�nt

Okej då blev det bekräftat .. Någon har läckt min inloggning här på bloggen ! Tråkigt som fan ! Men blir att till att byta ... Det finns ju en anledning till att jag valde att låsa min blogg .. Ni har inte tänkt på det ? 
Tråkigt att det finns människor som är så jävla nyfikna gör så mycket för att få reda på vad som händer i mitt liv .. Skaffa ett eget liv för fan ! 
Hjälper inte med fejk namn .. Jag vet vilka jag gett inloggningen till så va dumt att använda ett namn som jag inte gett den till ! 

Låter bloggen vara kvar såhär ett tag innan jag byter inloggning ! 
Tack för mig ! 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Ditt lösen har du gett ut själv.

    Svar: Ja jag har gett ut inloggning till vissa . Men nu har det tydligen spridit sig till folk jag inte gett det till ... Till människor som jag inte vill ska ha något med mitt liv att göra .. Men som tyvärr inte vekar kunna låta mig vara ifred ! Tragiskt !!!
    Matilda Poulsen

    2014-01-10 | 14:53:14
  • Anonym säger:

    Men tänk om det är nån av dina sk vänner? Det vet du inte. Tror inte dina vänner ger bort nåt som du inte vill. Tror inte heller att folk är så intresserad av ditt liv att dom går och tjatar till sej ett lösenord! Du är inte så spännande som du tror.

    Svar: Tydligen är jag så spännande ..
    Har fått bekräftat från en person att den som jag absolut inte ville skulle ha tillgång till min blogg har lyckats fått tag i min inloggning !
    Och nu blir det en polisanmälan på alla kommentarer från denna människa som pågått i över ett års tid ! Så jävla less nu !!!
    Matilda Poulsen

    2014-01-10 | 18:48:27

Kommentera inlägget här: