matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

"Hot"sms

Kategori: Allm�nt

Snacka om att göra bort sig .. Så fort jag svarat på kommentarerna här på bloggen och det sista jag skrev om polisanmälan så får jag ett "hot"sms av denna människa som jag försökt att undvika . Då skulle hEn tydligen göra en socanmälan på mig med massa lögner och skrev att hEn inte ville ha med mitt liv att göra o de va inte så intressant .. Bla bla bla ... Varför har hEn luskat fram min inloggning då ??? Så jävla tröttsamt ! Då behöver ju hEn inte vara orolig över denna polisanmälan heller eftersom hEn påstår att hEn är oskyldig o inte kommenterat mer än TVÅ gånger på min blogg MED namn ! Hahaha .. Så sjukt jävla less nu så det finns fan inte ord !!! 
Va fan gör man ??? 

En del av smset 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: