matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Gott nytt år till er mina fina läsare ❤️

Kategori: Allm�nt

Jag är så jävla trött just nu men tänker ändå skriva några rader ... 

Det har blivit ett nytt år .. 
2014 - Tvåtusenfjorton - Tjugohundrafjorton ! 
Inget känns förändrat .. Lr jo en sak .. Nu är jag inne på samma år som Dexter ska kika ut :D Underbart .. Det närmar sig sakta men säkert ... Och jag är övertygad om att detta kommer bli det bästa året i mitt liv ! Tack vare att min lilla son kommer kika ut om ca 3,5 månad ❤️ 

År 2013 vill jag nog helst glömma .. Kan inte komma på många positiva saker som hänt under det året .. Mest negativa ): 
D's överdos , pappas hjärtinfarkt , rättegångar osv ... 
En sak som jag vill nämna till det positiva år 2013 är att jag fick upp kontakten med min älskade syster J igen och nu är jag en del utav hennes och Texas liv ❤️ Det är jag oerhört tacksam över !!!! 
Älskar er ❤️


Hade inga planer på att fira in det nya året men gjorde mig lite fin iallafall (: Blev här hemma på "träsket" bara ... 


Nu ska jag försöka sova lite !
Puss Tildan ❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: