matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

BM & soc

Kategori: Allm�nt

Då har man vart på BM .. Fick lyssna på lille D o det va härligt att höra (: 
Dock hade min mage inte växt något sen sist så måste på en extra koll nästa vecka .. Är det fortfarande ingen förändring då måste jag åka in till förlossningen o kolla .. Så nu e man orolig ): Hoppas att han bara låg lite konstigt nu ... O att det är en förändring till nästa vecka !!! Usch .. Det blir en veckas pina nu då full med oroligheter över tillväxten ! ),: Min älskade lilla pojk ❤️

Innan jag gick hem träffade jag pappa & syster J en snabbis som satt uppe på baren o tog en kaffe (: Mys men snabbt då syster skulle iväg o jobba ! 

Imorse ringde soc .. Dom hade fått in en anmälan på mig så måste dit klockan tre på möte !!! Så sjukt less på den här skiten !!! Fortfarande inte gjort nån polisanmälan på mina blogg kommentarer men blev bara mer beslutsam över att det ska ske nu ! Måste fixa en telefon att ringa ifrån bara !!! 
Ska bli intressant o höra vad hEn hittat på för skit om mig till soc ! 

Nä nu ska jag vila lite innan de e dags att bege sig fram på mötet då !

Älskar mina D'n ❤️
Puss puss Tildan ❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: