matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Oro

Kategori: Allm�nt

Konstant oro tar på krafterna .. Sömnen blir inte heller så bra när man e så orolig hela tiden .. Mitt psykiska mående har gått över på kroppen o här om natten fick jag synbortfall igen ... Så obehagligt när synen försvinner ): 
Jag känner mig helt slut .. Konstant huvudvärk också .. 
Panikångest som kommer o går .. Men den är jag van med efter att haft den en längre tid och lärt mig att hantera den utan medicin för längesen ... 
Jag känner mig otroligt svag just nu .. 
Jag hoppas att allt löser sig snart så jag kan börja må bättre igen .. Försöka hitta tillbaka till mig själv ... 

Ska försöka få nån timmes sömn nu .. Men det är svårt att somna när D försvunnit igen ! Oron tar kål på mig ! 
Klockan är ställd på 7 .. 8.30 ska vi vara på soc .. Hoppas jag hittat D innan dess o att han är välbehållen .. 


Älskar mina D'n ❤️
Puss puss Tildan ❤️

Kommentarer

  • Fia säger:

    ❤️❤️

    Svar: ❤️❤️
    Matilda Poulsen

    2014-02-16 | 23:30:44

Kommentera inlägget här: